مراکز تفریحی کوش آداسی
جاذبه های آسیا

مراکز تفریحی کوش آداسی

مطالعه در 1 دقیقه

مراکز نفریحی کوش آداسی

افرادی که دوست دارند به شهرهای ساحلی سفر کنند به آنها توصیه می‌کنیم که کوش آداسی را در نظر داشته باشند، چون انواع مختلفی از مراكز تفریحی توانسته نظر گردشگران را به خود جلب کند.

مراکز تفریحی کوش آداسی به دلیل امکانات بی نظیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و از آنجایی که این شهر به عنوان زیباترین و بهترین شهرهای کشور ترکیه شناخته شده، بسیاری از گردشگران دوست دارند به مراکز تفریحی کوش‌ آداسی سر بزنند.

یکی از مراکز تفریحی که در کوش‌آداسی قرار دارد، غار کاراجا می باشد که انواع مختلفی از سنگ ها در این غار وجود دارد. انواع مختلفی از مراکز خرید در کوش آداسی وجود دارد که به عنوان مراکز تفریحی شناخته شده و شما می توانید بیش از هزار مغازه چرم فروشی و حتی طلا فروشی را در این مکان مشاهده کنید.

انواع مختلفی از مراکز تفریحی در کوش اداسی وجود دارد که هر کدام از آنها به دلیل داشتن امکانات ویژه مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

پارک آبی آکوا فنتسی

پارک آبی آکوا فنتسی

پارک های آبی کوش آداسی توانسته اند بیش از اندازه توجه گردشگران را به خود جلب کنند. یکی از پارک های آبی، آکوا فنتسی می باشد. در این پارک شما می توانید انواع مختلفی از سرسره ها و بازی ها را مشاهده کنید که برای هر سنی مناسب می باشد و یک فضای بسیار مناسب برای گردشگران در نظر گرفته شده که شما می توانید تمام مناظر و زیبایی را مشاهده کنید.

در این پارک امکانات ورزشی بسیار زیادی وجود دارد، به عنوان مثال شما می توانید ورزش هایی از جمله والیبال ساحلی را انجام دهید که به عنوان یک ورزش دسته جمعی شناخته شده که بسیار مناسب و هیجان انگیز است. در کنار این پارک حدود ده رستوران وجود دارد که انواع مختلفی از فست فود و نوشیدنی های سرد و گرم به فروش می رسد و شما می توانید انواع مختلفی از غذاهای سنتی کوش آداسی را سفارش دهید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در اطراف این پارک آبی انواع مختلفی از مراکز خرید وجود دارد که شما در کنار تفریحات می توانید خرید خود را نیز انجام دهید.

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید حتما سری به تور ترکیه نیز بزنید

 

پارک آبی آدالند

پارک آبی آدالند

پارک آبی آدالند به عنوان بزرگترین پارک آبی در شهر کوش آداسی شناخته شده است که در بین گردشگران بسیار زبانزد می باشد. شما می توانید انواع مختلفی از تفریح در کوش آداسی را تجربه کنید. امکانات تفریحی بسیار زیادی در این پارک وجود دارد که شما می توانید یک روز هیجان انگیز را داشته باشید، چون انواع مختلفی از تفریحات آبی در این پارک وجود دارد که همین امکانات باعث شده این پارک را نسبت به پارک های دیگر کوش‌آداسی منحصر به فرد کند. ا

گر به دنبال آرامش هستید و می خواهید مدتی دور از ناراحتی و غم و غصه باشید، به شما توصیه می‌کنیم که این پارک را انتخاب کنید و لحظات خوشی را برای خود ایجاد کنید.

بیشتر کودکان علاقه خاصی به این پارک دارند، چون می توانند از تفریحات آبی آن بهره ببرند و انواع مختلفی از جکوزی در این پارک وجود دارد.

استخرهایی در این پارک ساخته شده که شما می توانید نمایش دلفین ها را مشاهده کنید و همچنین قسمت دیگر این پارک مخصوص نوازندگان می باشد که شما می توانید انواع مختلفی از موسیقی و رقص های بامزه را تماشا کنید. شما می‌توانید در این پارک از امکانات زیادی بهره ببرید، به عنوان مثال در سواحل می توانید آفتاب بگیرید و مدتی را در آرامش باشید و یا می توانید از رستوران ها و کافی شاپ ها که در اطراف این پارک قرار گرفته، نوشیدنی و غذا سفارش دهید.

پیشنهاد می کنیم مقاله تور بدروم را نیز دنبال نمایید

پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین

اگر می خواهید از بهترین تفریحات کوش آداسی بهره ببرید، پارک ملی دلتای آیدین را انتخاب کنید، چون بیشتر گردشگران این مقصد را دوست دارند و همچنین می‌توانند اوقات خوشی را برای خود ایجاد کنند و هم از آب و هوای دلنشین آن بهره ببرند. این پارک در سال ۱۹۶۶ ساخته شده که با مساحت زیادی آماده خدمت رسانی به گردشگران می باشد و شما در این پارک می‌توانید ساحل های شنی و سنگی را مشاهده کنید و همچنین بهتر است بدانید که چشم اندازهای بسیار زیادی دارد و شما می توانید از رستوران ها و کافی شاپ ها نیز بهره ببرید.

اگر می خواهید ساعت ها و روزهای زیادی را در این پارک بگذرانید، می توانید در مکان های مخصوص چادر بزنید و همچنان از چشم انداز و آب و هوای دلپذیر آن لذت ببرید.

امکانات بسیار زیادی در این پارک وجود دارد و شما می توانید انواع مختلفی از امکانات و خدمات تفریحی را برای خود مهیا کنید. شما می توانید انواع مختلفی از پوشش های گیاهی را در این منطقه مشاهده کنید که هر کدام از این پوشش های گیاهی شما را شگفت انگیز می کند. در این پارک مسیر هایی برای پیاده روی در نظر گرفته شده است که شما می‌توانید در این مکان عکس ها و فیلم های زیبایی را برای خود به یادگار بگذارید.

جزیره‌ کبوتر

جزیره‌ کبوتر

اگر به دنبال مکان های تفریحی کوش آداسی هستید، ما شما را با زیباترین جزیره به نام جزیره کبوتر آشنا می کنیم که به عنوان زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه شناخته شده است. در این جزیره یک قلعه سنگی وجود دارد که سه متر ارتفاع دارد و یک معماری و صحنه زیبا و هنرمندانه را ساخته است.

بسیاری از گردشگران علاقه خاصی به این جزیره دارند، چون کوچک می باشد ولی زیبایی های زیادی را در خود جای داده است و شما اگر علاقه خاصی به پیاده‌روی دارید، می توانید این جزیره را برای پیاده روی انتخاب کنید، چون هم می توانید پیاده‌روی کنید و هم چشم انداز های بسیار جذاب و زیبا را از نزدیک مشاهده می کنید و هر چه جلوتر می‌روید این جزیره شما را شگفت انگیز می کند و شما می توانید از کشتی های تفریحی در این جزیره نیز بهره ببرید.

شما می‌توانید در این جزیره قایق های تفریحی را مشاهده کنید که با صرف هزینه کم می توانید غروب آفتاب و سواحل زیبا را مشاهده کنید و همچنین مکان مناسبی برای عکس برداری و فیلم‌برداری می باشد.

شما می‌توانید هتل هایی که در اطراف جزیره کبوتر وجود دارد را رزرو کنید و در ساعات مناسبی به دیدن این جزیره بروید و بهترین رستوران ها و کافی شاپ ها در اطراف این جزیره بنا شده است.

بیچ لیدیز

بیچ لیدیز

ساحل بانوان کوش آداسی که به عنوان زیباترین و طولانی ترین ساحل در مرکز شهر شناخته شده است، بیچ لیدیز می باشد. شما می توانید در این ساحل پیاده‌روی کنید و همچنین می‌توانید از چشم اندازهای آن بهره ببرید و مدتی را در کنار این ساحل به آفتاب گرفتن صرف کنید.

بهترین زمان برای رفتن به این پارک ماه های تیر تا مهر می باشد، چون روزهای بسیار دل انگیز و شب های آرامش بخشی دارد و بیشتر می توانید از امکانات تفریحی این ساحل بهره ببرید.

شما می توانید انواع مختلفی از ورزش های آبی را در این ساحل انجام دهید و می توانید برای اولین بار غواصی را در این ساحل تجربه کنید.

اگر به دنبال ماجراجویی هستید و می خواهید پارکی را مشاهده کنید که نظیر آن در هیچ کجای دیگر نباشد، می‌توانید این پارک را انتخاب کنید و بهترین گزینه برای مقصد نهایی است. بانوان می توانند از امکانات این پارک بهره ببرند و از نظر امنیت جانی و مالی نیز در امان هستند و می‌توانند کودکان خود را نیز با چشم انداز زیبای این پارک آشنا کنند.

معبد دیدایما

معبد دیدایما

یکی از جاهای دیدنی کوش آداسی به نام معبد دیدایما می باشد و کسانی که علاقه خاصی به تاریخ و معابد دارند، می‌توانند این مکان را مقصد خود قرار دهند که یکی از مناطق پرطرفدار برای گردشگران می باشد که انواع مختلفی از آثار تاریخی و هنری در این معبد وجود دارد و افراد را با فرهنگ و تاریخ این شهر بیشتر آشنا می کند.

در این معبد ۱۲۲ ستون وجود دارد و انواع مختلفی از مجسمه ها در این معبد بنا شده است که هر کدام از آنها دارای افسانه و داستان های قدیمی است. این معبد به عنوان دومین معبد در زمان باستان شناخته شده است که در گذشته به عنوان یک مکان مذهبی بوده، ولی امروزه به مکان توریستی تبدیل شده است.

افرادی که در نزدیکی این معبد زندگی می کنند آن را به عنوان زیباترین و تاریخی ترین معبد می شناسند.

 

شهر قدیمی پینه

شما می توانید تمام مکان های دیدنی کوش آداسی را مورد مطالعه قرار دهید، ولی در بین تمام این مکان ها شهری که توانسته بیش از اندازه نظر گردشگران را از هر جهت جلب کند، شهر قدیمی پینه می باشد. قدمت این شهر به قبل از اسلام بر می گردد که در بین مردمان این شهر بسیار شهرت دارد، چون افسانه ها و داستان های زیادی درباره این شهر وجود دارد.

آب و هوای این شهر معتدل می باشد و شما می توانید فصل اردیبهشت را برای دیدن این شهر انتخاب کنید، چون زمان مناسبی برای سفر کردن می باشد و شما علاوه بر لذت بردن از آب و هوای مناسب، می توانید جاذبه های گردشگری دیگر را نیز مشاهده کنید.

در این شهر انواع مختلفی از تئاتر وجود دارد که به عنوان قدیمی ترین تئاتر ها به شمار می رود و همچنین شما می توانید در سطح شهر مجسمه ها و آثار باستان شناسی را از دوران یونان باستان مشاهده کنید.

اِفِسوس

اِفِسوس

جاهای توریستی کوش آداسی بسیار زیاد می باشد که یکی از این مکان‌ها، شهر قدیمی افسوس است که به عنوان تاریخی ترین و قدیمی ترین شهر دنیا شناخته شده که در یکی از ساحل های کوش آداسی بنا شده و به عنوان بزرگترین و معروف ترین مراکز تجاری مدیترانه ای شناخته شده است و بیشتر گردشگران هر ساله برای دیدن این مکان هزینه های زیادی را صرف می کنند.

شما می توانید در شهر افسوس جاهای دیدنی بسیار زیادی را مشاهده کنید، به عنوان مثال یک ورزشگاه و استادیوم بزرگ دارد که به صورت یک ساختمان مستطیلی شکل ساخته شده که دارای آجرهایی با روکش مرمر می باشد و شما برای دیدن کشتی می توانید این مکان را انتخاب کنید.

از جاذبه های گردشگری دیگری که در این شهر وجود دارد، کلیسای مریم مقدس می باشد که یک بنای بسیار تاریخی می باشد که ۲۶۰ متر طول دارد و شما می‌توانید زیباترین بناها و مکان های تاریخی را در این کلیسا مشاهده کنید.

اگر بخواهیم یکی از دیدنی ترین مکان ها را در این شهر بیان کنیم، می توانیم به تئاتر بزرگ اشاره کنیم که شما می توانید بهترین لحظات را در کنار دوستان و خانواده خود در این تئاتر داشته باشید. امکانات زیادی در این تئاتر وجود دارد، به عنوان مثال شما می توانید ۳ تئاتر را با ۲۲ صندلی مشاهده کنید که ظرفیت بسیار بالا را در خود جای داده است و شاید برای شما جالب باشد که بدانید در بیرون این تئاتر یک چشم انداز زیبا وجود دارد که شما را به سمت یک بندر قدیمی می برد.