تورهای داخلی

تورهای داخلی

مطالعه در 1 دقیقه

تورهای داخلی همراه با آژانس مسافرتی کارون سیر

تورهای داخلی از جذاب ترین برنامه های سفر برای عاشقان سفر می باشد ، شما با استفاده از تور های مختلفی که از سوی آژانس های مسافرتی مختلف ارائه می شود، میتوانید به شهر های مختلف ایران سفر کنید و لحظات خوشی را برای خود به ارمغان بیاورید.

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که دوست ندارند به شهر تکراری سفر کنند، انواع تور های داخلی برای شما طراحی شده است که میتوانید از آنها استفاده کنید. شاید بپرسید که مزیت تور های داخلی چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟‌

اگر بخواهیم به صورت موردی مزیت های آن را بررسی کنیم شامل:

۱ ) دیگر نگران این نیستید که برای اولین بار به شهر مورد نظر خود سفر می کنید ، زیرا بیشتر تور ها دارای تورلیدر یا راهنما هستند که با شهر آشنایی لازم را دارند و شما را در طول سفر همراهی می کنند .

۲ )‌ شما به صورت یکجا هزینه سفر خود را پرداخت می کنید و در حین سفر دیگر نگران خورد و خوراک و یا محل اقامت خود نیستید .

۳ ) میتوانید با استفاده از تخفیف ها و تور های ارزان تر، سفر اقتصادی تر را تجربه کنید .

۴ ) سفر گروهی را تجربه می کنید و می توانید تعامل بیشتری با افراد مختلف داشته باشید .

۵ ) سفر های تور همگی از قبل برنامه ریزی شده اند و شما بدون اینکه اتلاف وقت داشته باشید میتوانید از مکان های مختلف شهر بازدید کنید .

تور های مشهد ، کیش ، قشم ، چابهار ، شیراز و تبریز از محبوب ترین تور ها بین افراد می باشند که در ادامه این مطلب قصد داریم آنها را مورد بررسی قرار دهیم .

تور مشهد

تور مشهد

مشهد یکی از کلان شهر های کشور می باشد که سالانه میلیون ها توریست و مسافر از آن بازدید می کنند. شهر مشهد بیشتر با اماکن زیارتی و مذهبی شناخته می شود اما باید گفت که علاوه مکان های زیارتی، مشهد دارای جاذبه های دیگر نیز می باشد که باعث شده حتی افراد غیرمذهبی نیز به آن سفر کنند و تور های مشهد از پر فروش ترین ها باشد .

چهار طاقی بازه هور ، آرامگاه فردوسی ، آرامگاه استاد شجریان ، آرامگاه نادرشاه افشار ، گنبد هارونیه ، خانه داروغه ، خانه ملک ، باغ وکیل آباد ، پارک کوهسنگی ، سد گلستان ، شاندیز و ... گوشه ای از مکان های دیدنی مشهد هستند.

علاوه بر این هتل ها و مراکز خرید عالی فراوانی نیز در این شهر وجود دارد که همگی سفر خوشی را برای شما رقم می زنند. هتل قصر طلایی ، درویشی ، الماس ، مدینه الرضا و پردیسان مشهد از مشهور ترین هتل های شهر مشهد هستند که حتی بازدید از آنها شما را به وجد خواهد آورد .

پس اگر در حال برنامه ریزی برای سفر هستید و میخواهید توری را تهیه کنید، تور های مشهد جزو اولین پیشنهاد های ما به شما است .

تور کیش

تور کیش

کیش یکی از جزایر زیبا این است که در خلیج بزرگ فارس قرار دارد، شاید بتوان گفت که کمتر کسی است که دوست ندارد به این جزیره سفر کند و تقریبا تمام ایرانی ها علاقه دارند که یکبار هم که شده به کیش سفر کنند، به همین دلیل است که تور کیش همواره بین پرتقاضا ترین ها قرار داشته است.

هر کجای این جزیره برای مسافرین یک مکان دیدنی است، اما مشهور ترین مکان های دیدنی کیش که حتما باید از آنها بازدید کنید عبارت است از :

  • شهرزمینی کاریز که شهری به وسعت 10 هزار متر در زیر زمین است.
  • شهر قدیمی حریره که دارای قدمتی 800 ساله است.
  • خانه مردم شناسی کیش که از قدیمی ترین محله های این جزیره با 200 سال قدمت .
  • کشتی یونانی کیش
  • سواحل آرام و زیبا و ...

علاوه بر این، کیش به تقریحات لوکس و هیجان انگیز نیز مشهور است که همه مسافرین دوست دارند آنها را تجربه کنند ، برخی از مهم ترین تفریحات کیش عبارت است از :

۱ ) گشت زدن در مراکز خرید لوکس همانند مرکز خرید دامون ، پردیس ، مروارید و ...  

۲ ) تفریحات آبی در هتل های ساحلی و همچنین سواحل آرام این جزیره .

۳ ) غذا های محلی لذیذ برای علاقمندان به غذا از دیگر تجربه هایی است که می توانید در کیش داشته باشید .

۴ ) بازدید از اثرات هنری کیش .

تور قشم

تور قشم

بزرگ ترین جزیره کشور که در جنوب ایران قرار دارد، جزیره قشم است. این جزیره دارای کویر های طولانی می باشد و آب و هوای آن نیز گرم و مرطوب است. جالب است بدانید که مساحت این جزیره حدودا دو برابر کشور بحرین است.

امروزه تور های مختلفی با امکانات متنوع به مقصد قشم از سوی آژانس های مسافرتی اجرا می شود که با استفاده از آنها میتوانید از قشم زیبا بازدید کنید. در این بخش قصد داریم که برخی از مهم ترین فعالیت هایی که میتوانید در قشم تجربه کنید را به صورت موردی به شما ذکر کنیم که با خواندن آنها به طور حتم دوست دارید یکبار هم که شده به این جزیره شگفت انگیز سفر کنید .

۱ ) غذا های لذیذ : افراد بومی قشم، غذا های سنتی این جزیره را به بهترین شکل طبخ می کنند. پیشنهاد می شود که اگر به قشم رفتید لذت چشیدن طعم این غذا ها را از دست ندهید. عنکاس ، برنج دیشو ، پودینی ، خورش قلیه‌ماهی و میگو ، هواری ، قوزی گوشت یا مرغ از مشهور ترین غذا های قشمی هستند .

۲ ) مکان های دیدنی شگفت انگیز : قشم پر است از مکان های دیدنی که شما را به وجد خواهند آورد، جزیره هنگام و دلفین ها ، دره ستارگان ، جزایر ناز ، تنگه چاه کوه ، جنگل حرا ، لافت ، جزیره هرمز و.. نمونه ای از جاذبه های طبیعی این جزیره هستند .

۳ ) لذت خرید در قشم : خوب است بدانید قیمت اجناس در قشم به حدی مناسب است که بعضا افراد فقط به هدف خرید کردن به قشم سفر می کنند .

۴ ) تفریحات آبی : در هر جزیره ای از جمله قشم، تفریحات آبی بیشتر از هر تفریحی به چشم می آید و طرفدار دارد. در تمامی سواحل قشم شما می توانید که هیجان را تجربه کنید .

اگر شما از پکیج تور قشم با امکانات مختلف استفاده کنید، در طول سفر خود میتوانید که تمامی این موارد را تجربه کنید .

تور چابهار

تور چابهار

اگر قرار است در رابطه با مهم ترین شهر های توریستی ایران و تور های آنها صحبت کنیم، ممکن نیست که نام چابهار در لیست وجود نداشته باشد. چابهار که مشهور به بهشت گمشده ایران است، درست همانند یک تکه بهشت در بخش جنوبی ایران است که سفر به آن می تواند شما را با شگفتی های زیادی روبرو سازد.

پس اگر نمی خواهید به شهر های کلیشه ای همانند اصفهان، یزد، تبریز ، شیراز و ... داشته باشید و به دنبال یک مقصد خاص هستید، تور چابهار گزینه عالی برای شما است .

خلیج چابهار ، خلیج گواتر ، سواحل ماسه ای دریای عمان ، اسکله های صیادی بریس، تیس و رمین ، پدیده موج فشان ، پدیده گل فشان ، منطقه حفاظت شده گاندو و رودخانه باهوکلات ، حیات وحش چابهار ، تالاب صورتی لیپار ، کوه های مریخی یا مینیاتوری ، درخت انجیر معابد ، جزیره شیطان ، جنگل حرا ،‌ شیرکوه یا ابوالهول ، آرامگاه سیدغلام رسول ، گورستان قدیمی دشتیاری ، محوطه باستانی دمب کوه ، باغ گیاه شناسی چابهار و ... برخی از مکان های دیدنی بندر چابهار هستند که در 9739 کیلومترمربع جا شده اند، یعنی میتوان گفت هر کجای این شهر زیبا دیدنی است.

تور های شهر چابهار به نسبت دیگر شهر ها و جزایر جنوبی بهتر می باشد و شما با خرید ارزانترین تور چابهار میتوانید سفر خوب و اقتصادی را تجربه کنید .

تور شیراز

تور شیراز

شیراز از دیگر کلان شهر های ایران است که تقریبا تمامی افراد با آن آشنا هستند. این شهر در بخش مرکزی ایران قرار دارد و دسترسی به آب های آزاد ندارد. شهر شیراز برای همه دسته افراد مناسب است، هم برای افراد مذهبی زیرا دارای زیارتگاه های زیادی همانند شاهچراغ و ... می باشد ، هم برای عاشقان طبیعت زیرا که پر است از باغ های زیبا همانند باغ عفیف‌آباد ، باغ دلگشا ، باغ‌موزه نظر ، باغ ارم ، باغ جهان‌نما که علاوه بر فضای سبزی که دارند، جنبه تاریخی نیز دیده می شود ، هم برای افراد خوش غذا چرا که غذا های سنتی شهر شیراز همگی لذیذ و متناسب با ذائقه عموم است. مشهور ترین این موارد عبارت است از آش انار ، یخنی نخود، کوفته سبزی شیرازی ، کوفته گشنیز شیرازی ، شیرازی پلو ، کلم پلو ، شیرین پلو ، قنبر پلو ، شکر پلو ، رب پلو ، لوبیا پلو شیرازی ، یخنی عدس و کلم و ... .

همچنین مراکز خرید متنوع و متعددی نیز در این شهر وجود دارد که میتوانید هم خرید کنید و هم از تفریحات مختلف آنها لذت ببرید .

از دیگر مزیت های شهر شیراز راحتی سفر به آن است، زیرا که مسافر می تواند به تمامی روش های حمل و نقلی خود را به شیراز برساند، به همین دلیل یک اپشن اضافی در تور شیراز نوع سفر است که مسافر بسته به علاقه خود می تواند از تور شیراز قطار، اتوبوس و هواپیما استفاده کند .

تور تبریز

تور تبریز
 

تورهای داخلی ارزان قیمت زیادی وجود دارند که شما می توانید از آنها بهره ببرید. اگر کمی تحقیق کنید و خدمات را بکاهید می توانید از تور های ارزان استفاده کنید .

تور تبریز یکی از تور های به نسبت ارزان تر و اقتصادی تر داخلی است. شهر تبریز نیاز به معرفی آنچنانی ندارد، زیرا به احتمال زیاد بیشتر شما با آن آشنا هستید. تبریز همواره در بین مهم ترین و تاثیرگذار ترین شهر های ایران نه تنها در کشور،  بلکه در سراسر جهان شناخته می شود. این شهر علاوه بر زیبایی های طبیعی بسیار زیاد دارای مناطق تاریخی متنوغی نیز می باشد که همگی اثبات کننده گذشته غنی و قدمت طولانی این شهر می باشد .

بازار تاریخی تبریز ، موزه آذربایجان ، ارگ علیشاه ، مسجد کبود ، موزه قاجار ، میدان ساعت ، مقبره الشعرا ، عینالی ، باغلارباغی ، عابرگذر شهریار و ... بخش از مکان های تاریخی و تفریحی شهر بزرگ تبریز است .

شکم گردی در تبریز از دیگر تفریحات شهر است، غذا های تبریزی به قدری لذیذ و محبوب هستند که به راحتی از کنار آنها نمیتوان عبور کرد. کوفته تبریزی ، دلمه‌های برگ مو و کلم پیچ آبگوشت، دیزی سنگی ، کوکوی لوبیاسبز ، خورشت هویج آلو ، کباب بناب ، آش ماست و گوجه فرنگی از مهم ترین غذ های سنتی این شهر است .

خدمات تورهای داخلی
 

تورهای مسافرتی داخلی یک روش عالی برای این است که سفر راحتی را به شهر های ایران تجربه کنید. تور به شما این امکان را می دهد از مکان های دیدنی که حتی اسمشان را هم نشنیده اید، بازدید کنید و خیلی بهتر بدون اتلاف وقت به کمک راهنمای تور در شهر بچرخید .

برخی از مهم ترین خدمات تورهای داخلی عبارت است از :

۱ ) ریختن برنامه ای دقیق به اندازه مدت زمان شما برای گردش در شهر .

۲ ) رزرو محل اقامت شما در طول سفر و همچنین بلیط .

۳ ) راهنمای تور یا تورلیدر که در طول سفر شما را همراهی می کند .

۳ ) تامین غذا و خورد و خوراک شما در حین سفر .

۴ ) تامین وسبله نقلیه در حین گردش در شهر و ...

البته توجه داشته باشید که بسته به نوع توری که شما تهیه می کنید و هزینه ای که میپردازید، ممکن است که این امکانت متنوع تر باشد و یا کمتر ، بدیهی است که هر چه تور گران تر باشد خدماتی که به شما ارائه می شود نیز بیشتر خواهد بود .

 

اخذ ویزای شینگن تور سلامت